OGŁOSZENIE
o naborze przedstawicieli mieszkańców do Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego
Trwa IV edycja budżetu obywatelskiego. Chciałbym, by także w tej edycji budżetu obywatelskiego, mieszkańcy mieli wpływ na podejmowane decyzje. W związku z tym powołany zostanie Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego, w składzie którego będą uczestniczyć przedstawiciele mieszkańców Miasta i Gminy Olkusz, którzy wyrażą chęć pracy w tym Zespole, wspólnie z przedstawicielami Rady Miejskiej w Olkuszu i Urzędu Miasta i Gminy Olkusz.
Zespół dokona ostatecznego wyboru propozycji zadań zgłoszonych do IV edycji budżetu obywatelskiego, które zostaną poddane pod głosowanie mieszkańców i będzie uczestniczył w monitorowaniu realizacji zwycięskich projektów.
Chciałbym, by przedstawicielami mieszkańców ,były osoby które aktywnie uczestniczyły w dotychczasowych edycjach budżetu obywatelskiego.
Dlatego proszę mieszkańców Miasta i Gminy Olkusz o zgłaszanie swoich kandydatur do pracy w Zespole ds. Budżetu Obywatelskiego.
Pisemne zgłoszenia proszę przesłać do Urzędu Miasta i Gminy Olkusz do 31 sierpnia 2017 roku na formularzu dostępnym w Punkcie Informacyjno-Podawczym lub do pobrania poniżej. Spośród zgłoszonych kandydatur dokonam wyboru 5 osób do pracy Zespole w terminie do 4 września 2017 roku
Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz
Roman Piaśnik
FORMULARZ ZGŁOSZENIA KANDYDATURY DO ZESPOŁU ds. BUDŻETU OBYWATELSKIEGO