Urząd Miasta i Gminy Olkusz

Ułatwienia

Menu Główne

 

Ogłoszenie

Burmistrza Miast i Gminy Olkusz

 

Informuję, że Gmina Olkusz przygotowuje się do wykonania analizy możliwości wykorzystania terenów, w tym rolnych, pod lokalizację farm fotowoltaicznych. Analiza będzie brała pod uwagę położenie gruntów w obszarach chronionych krajobrazowo i przyrodniczo, przydatność rolniczą terenów, dostępność komunikacyjną i inne uwarunkowania mające wpływ na ekonomiczno – społeczne możliwości lokalizacji inwestycji oraz złożone wnioski. Analiza powyższa służyć będzie w przyszłości podjęciu decyzji o ewentualnych zmianach w dokumentach planistycznych.

W związku z powyższym wszystkich zainteresowanych lokalizacją farm fotowoltaicznych proszę o złożenie wniosku do tut. Urzędu do dnia 31 sierpnia 2022 r.

Wniosek powinien zawierać oznaczenie nieruchomości (numery działek i nazwę obrębu – wskazane jest dołączenie mapy), określenie prawnego tytułu do nieruchomości, planowaną powierzchnię i moc inwestycji, w przypadku gruntów rolnych – jego klasę, określenie miejsca podłączenia do sieci energetycznej, jak również określenie prawnego dojazdu do inwestycji.

Wnioski należy składać do Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz w formie papierowej na adres: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz lub elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., jak również za pomocą platformy ePUAP na adres: /il751m3lrx/skrytka.

 

BURMISTRZ

Miasta i Gminy Olkusz

Roman Piaśnik