Artykuły:
- Szczegóły
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa budynków handlowo – usługowych w Olkuszu, przy ul. Rabsztyńskiej wraz z infrastrukturą, drogami wewnętrznymi i zespołami parkingów na działkach nr 5092, 5093, 5084/1, 5084/7 obręb 0001 Olkusz, jedn. ewid. 121205_4”
- Szczegóły
Ogłoszenie Burmistrza Miast i Gminy Olkusz
Informuję, że Gmina Olkusz przygotowuje się do wykonania analizy możliwości wykorzystania terenów, w tym rolnych, pod lokalizację farm fotowoltaicznych. Analiza będzie brała pod uwagę położenie gruntów w obszarach chronionych krajobrazowo i przyrodniczo, przydatność rolniczą terenów, dostępność komunikacyjną i inne uwarunkowania mające wpływ na ekonomiczno – społeczne możliwości lokalizacji inwestycji oraz złożone wnioski. Analiza powyższa służyć będzie w przyszłości podjęciu decyzji o ewentualnych zmianach w dokumentach planistycznych.
W związku z powyższym wszystkich zainteresowanych lokalizacją farm fotowoltaicznych proszę o złożenie wniosku do tut. Urzędu do dnia 31 sierpnia 2022 r.
Wniosek powinien zawierać oznaczenie nieruchomości (numery działek i nazwę obrębu – wskazane jest dołączenie mapy), określenie prawnego tytułu do nieruchomości, planowaną powierzchnię i moc inwestycji, w przypadku gruntów rolnych – jego klasę, określenie miejsca podłączenia do sieci energetycznej, jak również określenie prawnego dojazdu do inwestycji.
Wnioski należy składać do Burmistrza Miasta i Gminy Olkusz w formie papierowej na adres: Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz lub elektronicznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., jak również za pomocą platformy ePUAP na adres: /il751m3lrx/skrytka.
Roman Piaśnik
BURMISTRZ
Miasta i Gminy Olkusz
Informuję, że:
- Złożenie wniosku stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Ogłoszenie.
- Administratorem podanych we wniosku danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz z siedzibą: Rynek 1, 32-300 Olkusz i są one podawane w celu składania uwag do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane zgodnie z polskim prawem archiwalnym do siedziby archiwum zakładowego, nad którym nadzór sprawuje Archiwum Narodowe.
- Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem prawnym i ma charakter obowiązkowy.
- Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
- Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom i organom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego uwagę – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript..
- Szczegóły
Oddział Małopolski PFRON przypomina, że ze tylko do 31 sierpnia 2022 r. można składać wnioski o dofinansowanie w ramach likwidacji barier w programie „Aktywny Samorząd" Moduł I, w którym skorzystać można m.in. z dofinansowania do zakup sprzętu elektronicznego, specjalistycznego oprogramowania czy szkoleń w zakresie obsługi. Więcej informacji na stronie:
https://www.pfron.org.pl/?selected_category=166
- Szczegóły
INFORMACJA O II TERMINIE SKŁADANIA WNIOSKÓW O ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO W 2022 ROKU
Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz informuje, że od dnia 1 sierpnia 2022 roku do dnia 31 sierpnia 2022 roku producenci rolni mogą składać wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego zakupionego i wykorzystanego do upraw rolnych oraz do chowu i hodowli bydła.
Wnioski dostępne:
1) na stronie internetowej: https://bip.malopolska.pl/umigolkusz w zakładce Podatki,
2) w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1.
Do wniosku o zwrot podatku akcyzowego należy dołączyć:
1) faktury VAT albo ich kopie, stanowiące dowód zakupu oleju napędowego w okresie 6 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku tj. za okres od 1 lutego 2022r. do 31 lipca 2022r. w ramach limitu zwrotu podatku określonego na 2022 rok,
2) dokument wydany przez kierownika biura powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zawierający informacje o liczbie dużych jednostek przeliczeniowych bydła będącego w posiadaniu producenta rolnego w przypadku ubiegania się o zwrot podatku w odniesieniu do bydła.
Wnioski o zwrot podatku można złożyć w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1 lub przesłać pocztą na adres urzędu z zachowaniem terminu nadania pisma u operatora pocztowego.
Informacji udzielają pracownicy Wydziału Podatków i Opłat, tel. (32) 626-01-92, a w celu usprawnienia załatwienia sprawy uprasza się o zamieszczenie na wniosku numeru telefonu do kontaktu.
- Szczegóły
Wojewódzki Urząd Pracy realizuje cykl filmów dotyczących przeglądu rynku pracy w Województwie Małopolskim.
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami zamieszczonymi w linkach.
Link do informacji: Aktualność | WORTAL (praca.gov.pl)
Link do filmu: Ucz się u mistrza! Testuj i korzystaj (napisy) - YouTube